Treceți la conținutul principal

Alegeri greșite




M-am gândit mult timp că nu-mi găsesc locul aici. Am regretat că am trecut testul de  admitere cu succes. Dar am regretat și încă regret că nu am avut răbdare cu mine, să mă cunosc, să mă iubesc suficient de mult pentru a nu-mi irosi timpul. Am regretat amarnic când facultatea dorită nu a fost pe placul meu, când am întâlnit colegi nespus de egoiști, când am dat piept cu frustrări și nedreptate. Mi-am dat seama că nu este suficient să înveți aici, iar multe note țin de noroc și de curajul de a fi văzut în ochii profesorului. Am regretat că am venit aici, că nu am renunțat la timpul potrivit. Nu stiu dacă din cauza orgoliului, dar am reușit să termin facultatea care mi-a irosit energie și motivație. Am o diplomă? Da. Dar acum? 

Am regretat că am pierdut timpul. Nu regret însă informațiile obținute, legăturile de prietenie și lecțiile dure. Dacă credeam că o să învăț în facultate să-mi asum anumite principii și valori morale, în realitate, am învățat că trebuie să evit, să fiu sceptică și să nu-mi las niciodată garda jos. Când am ieșit in lume, obișnuită cu răutatea ca gest plin de normalitate pe băncile facultății, am avut un șoc. Mi se părea anormal cum anumite persoane se comportau amabil cu mine, priveam cu stupoare omul care imi zâmbea fără a aștepta ceva în schimb. Lumea era diferită de cea proiectată de mine în facultate. Pentru că aici, nu eram nevoiți să ne comparăm mereu cu ceilalți, viața era o luptă doar cu noi înșine și atât. 

Aș putea să vorbesc ore în șir de greșelile din sistemul de educație, dar tu trebuie să știi doar atât: încearcă să te cunoști și te iubești suficient de mult pentru a nu-ti irosi timpul cu alegerile care îți vor risipi energia! 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O alta generatie sacrificata

Am o deosebita stima pentru profesorii ce-si iubesc meseria.  Orice  padure  are uscaciunile ei, dar, tare ma tem ca in Romania se va preface   intr-un  desert .  Nu pot intelege de ce sistemul se lupta sa alunge tinerii din tara, din scoala, sa le distruga visurile si sa asiste cu satisfactie in fata unui val de lacrimi, dezordine si dispret fata de lectura. Generatia ce a terminat frumosii ani de liceu in 2016, a avut ghinionul de a fi sacrificata in fata unor ''puteri nemarginite'' (si vor ramane mult timp asa daca populatia manipulata nu se foloseste de liberul-arbitru si de vot).   Pentru un profesor frustrat.. In 2016 tezele au fost corectate in alt judet. Profesorii ce  amenintau cu pasiune ca vor face greva, ca vor deveni modele pentru elevi, pentru a le arata ce inseamna sa lupti pentru drepturi..au capitulat.. Daca nu ati fost in stare sa va uniti, sa obtineti salarii decente de ce va razbunati pe noi, pe elevi?  Ce vin

Dulceață din copilărie

 Indiferent de obstacole, de timpul limitat și de resursele de energie, avem nevoie de o alimentație corespunzătoare care să ne mențină îndrăgostiți de stilul nostru de viață. Mii de studii au arătat cât este de vital să folosim produse naturale, ce au trecut prin mâinile unor fermieri adevărați, tratând cu pasiune și grijă roadele pământului. Avem nevoie de siguranță și de mai multe cunoștințe când ne alegem meniul zilnic. De ce? Pentru că masa zilnică trebuie să conțină suficiente vitamine si carbohidranti, pentru că ce mâncăm ne influențează: starea noastră de spirit, toleranța, capacitatea de adaptare și de a depune efort în activitățile cotidiene.  Orașul ne-a limitat alegerile, ne este mult mai dificil să găsim ingrediente proaspete, lipsite de coloranți sau de alte substanțe dubioase care să le păstreze ,,instacte" pe o lungă perioadă de timp. Motiv pentru care, Bacania Tei vine în ajutorul nostru cu diverse categorii de produse, care să ne reamintească că avem nevoie de o

Lysaskin Xerolys

  Pielea este precum un jurnal care spune o poveste despre tine, dar stă în puterea ta să poți schimba oricând cursul poveștii, oferindu-i îngrijire și protejând-o. Daca o știi uscată, cu tendință de descuamare sau tendință atopică înseamnă că bariera cutanată este afectată și ai nevoie de o îngrijire avansată. Descoperă gama Lysaskin și schimbă firul poveștii pielii tale! Produsele Lysaskin sunt dezvoltate și fabricate în Franța în strânsă colaborare cu cei mai importanți medici dermatologi și cosmetologi. Portofoliul de produse cuprinde produse pentru aproape toate stadiile de uscăciune a pielii: de la piele uscată la piele sever uscată, piele cu tendință atopică sau psoriatică, bătături.